top of page

Onthamster de zorg

Openbaar·7 leden

Billie Nikelson
Billie Nikelson

Ervaring met natuurlijke CBD vape cartridges

Sinds kort ben ik me meer gaan verdiepen in CBD vapes, vooral omdat ik op zoek ben naar iets dat eenvoudig te gebruiken is zonder allerlei toevoegingen. Tijdens het bekijken van de categorie viel het me op dat de cartridges volledig natuurlijke ingrediënten bevatten en geen THC, PG of andere oliën. Toch weet ik nog niet goed welke soort het meest geschikt is om mee te beginnen, omdat er verschillende aroma’s en terpenprofielen vermeld staan. Ik probeer te begrijpen hoe je als beginner onderscheid maakt tussen die opties.

12 weergaven
Sia Enko
Sia Enko
gisteren

Toen ik zelf begon, heb ik eerst gekeken naar producten waarbij alle informatie overzichtelijk staat. Op https://rawhemp.eu/nl/categorie/cbd-vape/ wordt bijvoorbeeld duidelijk vermeld dat de cartridges meer dan zeventig procent cannabinoïden bevatten en uitsluitend natuurlijke extracten gebruiken zonder synthetische toevoegingen. Dat gaf mij een goed beeld van wat je qua samenstelling kunt verwachten. De uitleg over aroma’s en terpenen hielp ook om te bepalen welke richting het beste aansloot bij wat ik zocht, vooral omdat de producten onder gecontroleerde omstandigheden worden gemaakt.

bottom of page